søndag den 9. november 2008

En tanke

Jeg sidder her og læser litteratur omhandlende Arto og ser sammenligninger til hvad jeg selv bruger noget af min tid på - nemlig

FACEBOOK

Nu har jeg jo endnu ikke sat mig helt ind i det der Arto endnu, men i en af de obligatoriske artikler
(ungdomsforskning // nr. 1 // Årg. 6 // april 2006) skrives der at Arto primært bruges til at holde venskaber ved lige. Dog skabes der også nye venskaber, men det gør der i og for sig også på Facebook.
Det kan så diskuteres/undersøges om ikke Facebook er for det lidt ældre publikum, hvor Arto er mere for teenagers? I don't know yet.....

1 kommentar:

Lena Nielsen sagde ...

Rikke den tanke har jeg også omkring Facebook.
Når jeg sådan har kigget rundt på min venners, venner så syntes jeg generelt at de ser/virke ældre end dem der bliver omtalt på Arto.
Men nu vil jeg da prøve at lave en profil på Arto, for at se hvad det er for noget, der venter mine børn.
God Weekend Lena